Γραμμές επικοινωνίας

2104080083 (Τηλ/Fax)    2105149690    2105154511    2734029190

 

Τσαντουλή Σοφία
BA Psychology - MA Counselling Psychology - MA Deaf Studies - MA Psychology & Disability

Ψυχολόγος • Παιδοψυχολόγος • Συμβουλετική Ψυχολόγος

 

Το γραφείο της Ψυχολόγου – Παιδοψυχολόγου Σοφίας Τσαντουλή έχει ως αποστολή την παροχή εξειδικευμένης υποστήριξης σε άτομα που τη χρειάζονται και στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους.

Η επίτευξη του στόχου αυτού διασφαλίζεται από την ύπαρξη ενός δικτύου εξωτερικών συνεργατών, που απαρτίζεται από αξιόπιστους και εξειδικευμένους επαγγελματίες του χώρου.

 

Συγκεκριμένα, τις υπηρεσίες τους προσφέρουν:

  • Ο Παιδοψυχίατρος.
  • Η Ειδική Παιδαγωγός, η οποία αναλαμβάνει προβλήματα
    Δυσλεξίας και Μαθησιακών Δυσκολιών (δυσαναγνωσία,
    δυσγραφία κ.λπ.), καθώς και περιπτώσεις Αναπτυξιακών
    Διαταραχών
  • Η Κοινωνική Λειτουργός, με κύριες αρμοδιότητες τη Λήψη
    Κοινωνικού Ιστορικού, την Κοινωνική Έρευνα, τη Σύνταξη
    Κοινωνικών Εκθέσεων για νομικές υποθέσεις, την παροχή
    Συμβουλευτικής σε ασφαλιστικές
    και προνοιακές
    υποθέσεις (ΙΚΑ, ΟΑΕΕ κλπ) και τη Διασύνδεση και
    Επικοινωνία μεταξύ των Υπηρεσιών
    (π.χ. ασφαλιστικούς φορείς, νοσοκομεία κ.λπ.)
  • Οι Λογοθεραπεύτριες, οι οποίες ασχολούνται με
    ζητήματα φωνολογικά, αναπτυξιακά

    (Αυτισμός, Asperger κ.λπ), αφωνίας, τραυλισμού κ.ά.

Οι χώροι του γραφείου έχουν διαμορφωθεί με γνώμονα την πλήρη
κάλυψη των αναγκών των ενδιαφερομένων, παιδιών και ενηλίκων, για:

  • Συμβουλευτική θεραπεία
  • Εκπαιδευτική παρέμβαση
home we Creacion de Adan
Ψυχολόγος – Παιδοψυχολόγος, Σοφία Τσαντουλή

 

Η ίδια η Ψυχολόγος – Παιδοψυχολόγος, Σοφία Τσαντουλή,
αναλαμβάνει υποθέσεις:

  • Κατάθλιψης (επιλόχειος, διπολική κ.ά.)
  • Πένθους και απώλειας
  • Διατροφικών Διαταραχών
  • Εξαρτήσεων (διαδίκτυο, κάπνισμα, αλκοόλ)
  • Διαταραχών φύλου (παιδιών και εφήβων)
  • Αγχωδών Διαταραχών (κρίσεις πανικού,
    ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή, φοβίες κ.ά.)
  • Διάχυτων Αναπτυξιακών Διαταραχών (αυτισμός, Asperger κ.ά.)
  • Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας
    (ΔΕΠΥ)
  • Μαθησιακών δυσκολιών
  • Κώφωσης
  • Νοητική στέρησης
  • Συνδρόμου Down
  • Williams Syndrome και άλλου είδους διαταραχές

Παιδοψυχολογία

1. Διάγνωση και Αντιμετώπιση Μαθησιακών Προβλημάτων

 

header 2a paidopsihcolia

 

Από τις πρώτες κιόλας τάξεις του δημοτικού σχολείου μπορεί να γίνει αντιληπτό εάν ένα παιδί αντιμετωπίζει μαθησιακά προβλήματα. Εάν παρουσιάζει, δηλαδή, δυσαναγνωσία ή δυσγραφία, εάν το χαρακτηρίζει μια σχετική δυσκολία στην εκτέλεση αριθμητικών πράξεων, εάν εμφανίζει κενά μνήμης ή εάν διασπάται εύκολα η προσοχή του και αδυνατεί να παραμείνει συγκεντρωμένο σε μια συγκεκριμένη δραστηριότητα, εκδηλώνοντας έντονη υπερκινητικότητα.

Εκτός από τους κληρονομικούς και ψυχολογικούς παράγοντες, σημαντικό ρόλο στην διαμόρφωση του συγκεκριμένου φαινομένου διαδραματίζει το σχολικό και οικογενειακό περιβάλλον του παιδιού.

Αποτέλεσμα των μαθησιακών προβλημάτων είναι οι ελλιπείς ή ακόμη και ανεπαρκείς σχολικές επιδόσεις, χωρίς αυτό, ωστόσο, να συνδέεται με ένα χαμηλό νοητικό επίπεδο, αφού τα παιδιά με μαθησιακά προβλήματα συχνά παρουσιάζουν εξαιρετικές ικανότητες σε εξωσχολικές δραστηριότητες. Συγκεκριμένα, έχει παρατηρηθεί ότι η δυσλεξία – ειδική μορφή μαθησιακού προβλήματος, που σχετίζεται με δυσκολία στην αποκωδικοποίηση του γραπτού λόγου – συχνά συνδέεται με ανεπτυγμένη φαντασία ή έντονη καλλιτεχνική κλίση. Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, μάλιστα, ένα ποσοστό 10 – 15% παιδιών με νοημοσύνη εντός φυσιολογικών ορίων εμφανίζει μαθησιακές δυσκολίες και ένα 6% δυσκολία στις αριθμητικές πράξεις.

Ο σπουδαιότερος αντίκτυπος των μαθησιακών προβλημάτων αφορά στον ψυχολογικό κόσμο του παιδιού και στην κοινωνική του ενσωμάτωση. Το αίσθημα απογοήτευσης και απόρριψης, που προκύπτει από την δυσκολία ανταπόκρισης στις μαθησιακές υποχρεώσεις, μεταφράζεται σε χαμηλή αυτοεκτίμηση, η οποία με τη σειρά της οδηγεί σε τάση προς απομόνωση και επιθετική συμπεριφορά.

Κατά συνέπεια, η εκπαιδευτική παρέμβαση που ακολουθείται έχει ως κύριους άξονες την ψυχολογική στήριξη και την εξατομικευμένη προσαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού στις δυνατότητες, τις ανάγκες και τις αδυναμίες του παιδιού.

Η έγκαιρη διάγνωση των μαθησιακών προβλημάτων, διαμέσου της χρήσης ειδικών ψυχομετρικών τεστ, τεστ κατανόησης, καθώς και τεστ γραφής και ανάγνωσης εξασφαλίζει την επιτυχέστερη αντιμετώπισή τους. Σημαντικότερο, ανάμεσά τους, είναι το «Αθηνά τεστ», που χρησιμεύει στην ανίχνευση και την αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών.

 

Τα παιδιά δεν ήταν ποτέ καλά στο ν’ ακούν τους μεγαλύτερους τους, αλλά ποτέ δεν απέτυχαν στο να τους μιμούνται.

James Baldwin

Υπηρεσίες

PHOTO GALLERY

Πειραιάς

Κολωνός

Νεάπολη - Λακωνία

 

Find Us On Social Networks

 
Το γραφείο είναι συμβεβλημένο με όλα τα ασφαλιστικά ταμεία

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ


Όνομα:*
E-mail:*
Μύνημα:*
Επιεβαίωση:*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Γραφείο Πειραιά
locationΔογάνης 144, Πειραιάς, ΤΚ: 18546
phone2104080083

Γραφεία Κολωνός
locationΜύλων 59, Κολωνός, Τ.Κ.: 10441
phone2105154511
locationΆστρους 85-87, Κολωνός, ΤΚ: 10441
phone2105149690

Γραφείο Νεάπολη Λακωνίας
locationΓ. Βαρβαρέσσου 43, Νεάπολη, 
ΤΚ: 23053
phone2734029190  Fax: 2734029191 

emailinfo@psihotherapia.gr
emailtsantoulisofia@hotmail.com